Omlet z boczniakami i kiełbasą drobiową

  
Pierwszy raz jadłam boczniaki,myślałam ze smakiem będą zbliżone do pieczarek
mają zupełnie inny charakterystyczny smak.Wykorzystałam je dziś do zrobienia omleta,ale już myśle
o aromatycznej zupie z boczniaków albo smażone boczniaki w panierce :) Możliwości na wykorzystanie
tych grzybów w daniach jest naprawdę sporo..
Boczniaki można samemu hodować nie wymagają zbyt wiele,większość marketów oferuję w sprzedaży grzybnie.
 
 




Porcja dla 1 osoby
Czas przygotowania 5 min

Składniki:

  • 3 jajka
  • 2 średnie boczniaki
  • ok 5 cm kiełbasy drobiowej z filetu
  • pół małej cebulki
  • sól
  • świeżo zmielony pieprz
  • szczypiorek
  • masło i olej
 


Przygotowanie:


  • Jajka roztrzepujemy dodajemy odrobinę soli i pieprzu
  • Cebulkę kroimy drobiutko,kiełbasę w małą kosteczkę
  • Podsmażamy na 1 łyżce oleju i 2 łyżkach masła kiełbasę i po chwili dodajemy cebulę
  • Boczniaki kroimy w paseczki i dodajemy do kiełbasy i cebuli wszystko podsmażamy ok 2-3 min
  • Wylewamy masę jajeczną i chwilę smażymy aż się masa zetnie,posypujemy posiekanym szczypiorkiem
  • Odwracamy omlet i smażymy chwilę z drugiej strony
 





Smacznego!
 

2 komentarze:

  1. Jej, jakie pyszności *-* Weekendowe śniadanko mam już zaplanowane ; )

    Masz ochotę na wzajemną obserwację?

    Pozdrawiam ;*
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak pozostawisz komentarz :)